پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

پوستر «مدافعان حرم» در سوگواره «هنر عاشورایی»

بخش ويژه طراحی پوستر «مدافعان حرم» به یازدهمین سوگواره «هنر عاشورایی» اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی، بخش ویژه طراحی پوستر«مدافعان حرم» به یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی افزوده شد.

دبیر هنری یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی گفت: به جهت ادای دین به شهدا و رزمندگان مدافع حرم، بخش ویژه «مدافعان حرم» را در نظر گرفتیم؛ چراکه اگر بخواهیم تجسمی از تاسوعا و عاشورا و جنگ حق علیه باطل را درک کنیم، یکی از نمونه‌های بارز آن، دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه است.

دبیر هنری یازدهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی با اشاره به افزوده شدن بخش ویژه «مدافعان حرم» در رشته پوستر، ضمن اعلام این خبر که جوایز این بخش به طور جداگانه و معادل جوایز بخش پوستر سوگواره درنظر گرفته شده است، در خصوص این بخش گفت: انطباق محرم و هفته دفاع مقدس فرصتی است که شاید در سال‌های آینده اتفاق نیافتد از این رو به جهت ادای دین به شهدا و رزمندگان مدافع حرم شدن بخش ویژه «مدافعان حرم» را در نظر گرفتیم. چراکه اگر بخواهیم تجسمی از تاسوعا و عاشورا و جنگ حق علیه باطل را درک کنیم، یکی از نمونه‌های بارز آن، دفاع از حرم اهل بیت در عراق و سوریه است.

گفتنی‌ست، آخرین مهلت آثار سوگواره  30 مهرماه و افتتاح نمایشگاه و معرفی آثار برگزیده  23 آبان ماه سال جاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و دریافت کد رهگیری به سایت www.artfest.ir مراجعه کنند.

ه خ/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید